Herzlich willkommen, Besucher! [ Registrieren | Anmelden

Hier auf eroanzeigen.ch gibt es Sex Inserate für Private Kontakte, Taschengeldsex, Erotik Events uvm. Suchst du etwas bestimmtes? Schalte heute noch dein eigenes Erotik Inserat.

CHF 50.00

Leckgott… befehle mir und ich machs no tabus

  • PLZ: 8400
  • Ort: Winterthur
  • Kanton: Zürich (ZH)
  • Gelistet: 15. März 2019 9:36
IMG_20171230_062804_158
IMG-20161119-WA00082014-08-25 21.20.12-COLLAGE (2017_12_17 10_03_34 UTC)

Beschreibung

Hoi ich sehr heisseboy 34jehrige schleck mul will eifacht meh am liebste jedi frau beglücke, ich will mal nur dienne du seisch wo dure es gaht! bruch mich ich mach was du wilsch und wi lang du wilsch
Vorliebene:
LECKE ( NS )
ANAL
POOLECKE BI DIR, (bi mir)
ICH LUEBS 69STELLIG BUS BEIDI CHO SIND, 
TÜFFE VAGINALFICK
NASSI TÜFFI ZUNGEKÜSS
(ufemhöhepunktspuckewenndrufstasch)
ich mache sporadisch alli 4mönet en HIV test und hepattis, das ich dir versichere chan das ich gsund bin. Will ich uf gierlfrendsex stah 
WÜRD GERN AU OHNI GUMMI
ich liebs wenn ich dich tüff und fin lecke evt 1. 2. 3. finger im poo dich zum orgasmus lecke du es paar finni tropfe pee spendisch unangmeldet, oder ich will mal er lebe das e frau druff staht und seit ich blase dir etz din 20cm harte geile 5.5cm dicke schwanz und ns mir is mul und ich la kein tropfe an bode.. carrysi
ja ebe bi mir nöd 0815 blülisex mache aber au usname din wunsch isch mir befehl wenn du willsch dad ich dich i de misdionar stellig ohni nicht düff beglücke werdet mir au das ha
du sölsch dinni wünsch üssere
ICH KENNE FAST KEI TABUS
KAVIAR UND SCHLA UND SCHMERZEZU FÜGE SIND MINI TABUS 
ICH BIN GETN LICHT DOMINANT MIT BISSE ODER DU CHREBLE UND A DE HAARE RISSE DAS CHUNT NO GEIL INNE ABER NÖD MEH
MELD DOCH DI NACHT WIRT FÜR OIS BEIDI UNVERGESSLICH! GERN FRAUE WO VIEL SPERMA LIEBED UND GERN SCHLUCKET BIN SEHR POTENT
UND ICH KÖHRE IMMER ER ISCH SÜSSLICH, HIHI WUNDERET MI NÖD ZU SONEM SONYBOY

würd dich gern mal treffe Ich will dich so gern und so hart wi du willsch i dini muschi und nacher mir zlieb bitzli liede wenn ich dir en geile analfick vom feinschte bsorg, du wirsch nur no so Tropfe us dinere nasse muschi, wänn min 22cm lange und 5.5cm dicke schwanz i dim vorgschläckte dente ärschli steckt und glich zietig ich mit mine finger din kitzler massire und 2..3…4… finger langsam it muschi schieb glich zietig dim ärschli bsorge soooo wirsch du explodire und din Jahrhundertz Orgasmus ha und mir is mull flüsse lah ich suche e frau wo eifacht spass am sex hätt wo sich stunde lang lecke ladt und au bim lecke mir din saft uslecke ladt, und wo weiss uf was sie stadt und sich im bett au nimmt was sie will und brucht! Es dörf au voll versaut sie! Was ich nöd will isch e frau schla oder ernidrige, ich bin gern chli domminant, aber im liebevolle styll, ich sta uf anal lecke vaginal anal ns empfange und abgä ich liebs 69beid es wett lecke und blasse bis ich dir is mullsprütze oder du mir ohni vorameldig, ich liebs nass und sprützig (evt NS wäns für dich stimmt) ich will das mal erlebe wens weret em muschilecke plötzlich fin a vo laufe dut, aber wenn du nöd druff stahsch isch das au o.k
Liebe grüss und bis bald hoffentlich, sex isch geil wens für beidi stimmt

Keine Stichworte

348 Ansichten, davon 1 heute

  

Inserate-ID: 8885af1e3fd1f072

Verdächtige Anzeige melden

Deine Anfrage wird bearbeitet, bitte warten ....
Mitten in Zürich trotz Passanten gefickt & Creampie!